top of page

Nákup a správa nemovitosti na Kostarice - jak to u nás funguje?

Kostarika s její úchvatnou přírodou, příznivým klimatem a přátelskými lidmi, se stává stále populárnější destinací pro ty, kteří hledají svůj druhý domov nebo vhodnou investiční příležitost. Nákup nemovitosti v této středoamerické zemi je bezpochyby skvělým rozhodnutím, pod informačním náporem se však může zdát, že celý proces nabytí nemovitosti v zahraničí může být náročný a zdlouhavý. S dobrým a zkušeným průvodcem se však jedná o plynulý proces bez starostí!


Společnost Reality Kostarika působí na českém trhu od roku 2017, nicméně naši odborníci mají bohatou praxi s prodejem nemovitostí na českém i kostarickém území již z předchozích let. Část našeho týmu žije již mnoho let přímo na poloostrově Osa a má za sebou dlouhou cestu v budování kvalitních a spolehlivých kontaktů s místními dodavateli, ať už se jedná o právní služby, daňové poradenství, architekty či stavitele. Víme, s kým jednáme a našim partnerům na základě dlouholeté spolupráce a kvalitním výstupům naprosto důvěřujeme.


Našim klientům zaručujeme individuální a lidský přístup, profesionální jednání a podporu s každým krokem - od výběru vhodné lokality a typu nemovitosti na základě osobních preferencí až po vybavení nového domova, nastavením jeho provozu, zajištěním správy a zároveň pronájmu objektu. Zároveň naše klienty Kostarikou rádi osobně provedeme a ukážeme jim žádané oblasti i realizované stavby.


A jak tedy proces nákupu nemovitosti na Kostarice s naším týmem vypadá?


Reality Kostarika Marek Vašut

Úvodní schůzka s obchodním specialistou


Prvním krokem k nákupu nemovitosti je osobní schůzka s klientem v prostorech našich kanceláří v Tančícím domě, případně online schůzka, při které s klienty společně prodiskutujeme veškeré možnosti a jejich potřeby. Každý náš projekt je unikátní a je možné vybírat z široké palety staveb a pozemků.


Během této schůzky je zároveň prostor pro konzultaci ohledně možností financování a zároveň projednání daňových povinností po nákupu nemovitosti na Kostarice.


Reality Kostarika nemovitosti

Vypracování individuální nabídky


Jakmile poznáme individuální potřeby našeho klienta, následuje navržení konkrétní nabídky pozemku a stavby na klíč se všemi dostupnými standardy i nadstandardy, které si klient zvolí dle zaslaných možností. Mezi námi nabízené nadstandardy patří např. zajištění a instalace technického vybavení jako jsou fotovoltaické panely, příprava výbavy nemovitosti na budoucí pronájem a realizace bazénu či tropické zahrady dle stanovených požadavků.


Cesta na Kostariku a ukázka našich projektů


V případě, že má klient zájem se na Kostariku před nákupem pozemku vydat, rádi se s ním na místě sejdeme a vše mu osobně ukážeme, počínaje pozemky, námi realizovanými domy v různých fázích výstavby, konče paletou krásných pláží, restauracemi či obchody a další občanskou vybaveností. Pro naše klienty připravíme před touto návštěvou itinerář jejich cesty, pomůžeme jim s nákupem letenek a zároveň je přímo na poloostrově Osa propojíme s dalšími investory a členy vznikající české komunity.


Příprava a odbavení smluvní dokumentace


V případě, že klient chce pořídit nemovitost z České republiky, podepisujeme smluvní dokumentaci v Praze a na základě tohoto kroku dochází k zahájení výstavby na vybrané parcele a následnému převodu na katastru po jeho dostavbě.


Každý zájemce si může ústně rezervovat konkrétní zvolenou nemovitosti na dobu 3 pracovních dnů, a to bez nutnosti hradit jakoukoli zálohu nebo smluvní jistinu. Rezervaci je možné provést pouze po dohodě a absolvování informační schůzky s naším obchodníkem.


Výstavba a předání nemovitosti


Předání domu či vily probíhá zpravidla v časovém horizontu 10 měsíců od podpisu smlouvy - závisí na velikosti a typu stavby. Spolupracujeme výhradně s ověřenými lokálními dodavateli a zakládáme si na kvalitě a dodržování smluvených termínů. Po dobu výstavby vše důkladně reportujeme a jsme v komunikaci s klientem, kterému jsou pravidelně zasílány potřebné informace a fotodokumentace.


Posledním krokem celého procesu je předání a přepis nemovitosti na nového majitele podobně jako v České republice. Dle dohody dále můžeme zajistit další služby jako je přepis veřejných služeb, uzavření pojištění, zajištění správy pronájmu a údržby nemovitosti či zahrady atd.


Dále už nezbývá nic jiného, než přesun do nového domova a adaptace na nový životní styl - PURA VIDA! :)

Reality Kostarika Marek Vašut

Comments


bottom of page